Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Wtorek, 2024-04-30 ( Imieniny: Balladyny, Lilli)

MOPS Tarnowskie Góry - Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu „Centrum Aktywności Seniorów - CAS”

Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu „Centrum Aktywności Seniorów - CAS”

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg na świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu „Centrum Aktywności Seniorów - CAS”

 

Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w załączniku.

 

W dniu 22.12.2022 r. ustalonym jako termin otwarcia ofert Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Szczegóły w załączniku.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu „Centrum Aktywności Seniorów - CAS” w ilości maksymalnej do 4980 śniadań, do 4980 posiłków dwudaniowych, do 4980 podwieczorków. Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT oraz ze środków własnych Zamawiającego.
  2. Poprzez usługi cateringowe należy rozumieć dostarczanie do Centrum Aktywności Seniorów, ul. Janasa 11, Tarnowskie Góry trzech posiłków dziennie, w dni robocze, w postaci:
  1. śniadania: na śniadanie składać się będą produkty do przygotowania 2 kanapek np. chuda wędlina - min. 40 g, ser żółty- min 40 g, pasta jajeczna min. 80 g, pasta z twarożku min. 80 g, jajecznica min. 100 g, parówki - 2 szt., warzywa - min. 80 g - minimum 3 składniki (zamiennie) oraz pieczywo i porcja masła oraz porcja dżemu lub miodu. Śniadania dostarczane będą między 8.00-8.30.
  2. posiłku dwudaniowego: na posiłek dwudaniowy składać się będzie zupa 500 ml oraz drugie danie np. chude mięso lub ryba - min. 100 g surowego produktu, surówka lub warzywa gotowane – min. 100 g, ziemniaki lub ryż - min. 100 g, dopuszcza się 3 razy w tygodniu drugie dania jarskie np. naleśniki z farszem min. 300 g, pierogi ruskie min. 300 g, makaron z sosem i warzywami min. 300 g. Niedozwolone są dania typu instant, fast food, bigos oraz grochówka. Posiłki dwudaniowe dostarczane będą między 12.30-13.00.
  3. podwieczorku: owoc lub drożdżówka lub porcja ciasta. Podwieczorki dostarczane będą między 14.30-15.00.
  1. Zamówienie nie obejmuje napoi typu kawa, herbata, kompot, woda itp.
  2. Rozdzieleniem posiłków z naczyń transportowych na talerze i dystrybucją do stołów pensjonariuszy będą zajmować się pracownicy Zamawiającego. Zamawiający wymaga jedynie, by produkty żywnościowe do przygotowania śniadania były dostarczone na talerzach lub paterach umożliwiając przygotowanie tzw. „szwedzkiego stołu”.
  3. Zamawiający zapewnia zastawę stołową oraz utylizację odpadów pokonsumpcyjnych.
  4. Szczegółowe warunki świadczenia usług cateringowych określone zostały we wzorze umowy – Zał. nr 1 do SWZ.
  5. Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zamówienia w ramach „prawa opcji” dodatkowej liczby posiłków do 10 % w stosunku do liczby wskazanej w pkt 1
  6. Warunki skorzystania z opcji:
  1. skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy oraz pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych na ten cel w budżecie Zamawiającego;
  2. Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie w ramach wskazanego zakresu;
  3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pismem o skorzystaniu z uprawnienia, wskazując jego zakres. Brak stosownego pisma świadczy o rezygnacji
    z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części;
  4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych
    w projektowanych postanowieniach umowy;
  5. zamówienia zrealizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Z tytułu niezastosowania opcji wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia finansowe ani prawne.

 

Identyfikator postępowania: 05eb38e6-cd9d-493a-9666-75217d0523dc

Link do postępowania w miniPortalu

 

Szczegóły zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach.

Autor: Piotr Breguła

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2022-12-14 18:22przez: Piotr Breguła
Opublikowano:2022-12-14 00:00przez: Piotr Breguła
Podmiot udostępniający: MOPS
Odwiedziny:623

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.

Banery/Logo