14 grudnia 2022
Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu „Centrum Aktywności Seniorów - CAS”
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg na świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu „Centrum Aktywności Seniorów - CAS”
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w załączniku.
W dniu 22.12.2022 r. ustalonym jako termin otwarcia ofert Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Szczegóły w załączniku.
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu „Centrum Aktywności Seniorów - CAS” w ilości maksymalnej do 4980 śniadań, do 4980 posiłków dwudaniowych, do 4980 podwieczorków. Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT oraz ze środków własnych Zamawiającego.
- Poprzez usługi cateringowe należy rozumieć dostarczanie do Centrum Aktywności Seniorów, ul. Janasa 11, Tarnowskie Góry trzech posiłków dziennie, w dni robocze, w postaci:
- śniadania: na śniadanie składać się będą produkty do przygotowania 2 kanapek np. chuda wędlina - min. 40 g, ser żółty- min 40 g, pasta jajeczna min. 80 g, pasta z twarożku min. 80 g, jajecznica min. 100 g, parówki - 2 szt., warzywa - min. 80 g - minimum 3 składniki (zamiennie) oraz pieczywo i porcja masła oraz porcja dżemu lub miodu. Śniadania dostarczane będą między 8.00-8.30.
- posiłku dwudaniowego: na posiłek dwudaniowy składać się będzie zupa 500 ml oraz drugie danie np. chude mięso lub ryba - min. 100 g surowego produktu, surówka lub warzywa gotowane – min. 100 g, ziemniaki lub ryż - min. 100 g, dopuszcza się 3 razy w tygodniu drugie dania jarskie np. naleśniki z farszem min. 300 g, pierogi ruskie min. 300 g, makaron z sosem i warzywami min. 300 g. Niedozwolone są dania typu instant, fast food, bigos oraz grochówka. Posiłki dwudaniowe dostarczane będą między 12.30-13.00.
- podwieczorku: owoc lub drożdżówka lub porcja ciasta. Podwieczorki dostarczane będą między 14.30-15.00.
- Zamówienie nie obejmuje napoi typu kawa, herbata, kompot, woda itp.
- Rozdzieleniem posiłków z naczyń transportowych na talerze i dystrybucją do stołów pensjonariuszy będą zajmować się pracownicy Zamawiającego. Zamawiający wymaga jedynie, by produkty żywnościowe do przygotowania śniadania były dostarczone na talerzach lub paterach umożliwiając przygotowanie tzw. „szwedzkiego stołu”.
- Zamawiający zapewnia zastawę stołową oraz utylizację odpadów pokonsumpcyjnych.
- Szczegółowe warunki świadczenia usług cateringowych określone zostały we wzorze umowy – Zał. nr 1 do SWZ.
- Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zamówienia w ramach „prawa opcji” dodatkowej liczby posiłków do 10 % w stosunku do liczby wskazanej w pkt 1
- Warunki skorzystania z opcji:
- skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy oraz pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych na ten cel w budżecie Zamawiającego;
- Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie w ramach wskazanego zakresu;
- Zamawiający poinformuje Wykonawcę pismem o skorzystaniu z uprawnienia, wskazując jego zakres. Brak stosownego pisma świadczy o rezygnacji
z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części; - Wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych
w projektowanych postanowieniach umowy; - zamówienia zrealizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Z tytułu niezastosowania opcji wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia finansowe ani prawne.
Identyfikator postępowania: 05eb38e6-cd9d-493a-9666-75217d0523dc
Link do postępowania w miniPortalu
Szczegóły zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach.
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie o zamówieniu (127.26 KB, pdf)
- Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) (895.63 KB, pdf)
- Załącznik nr 1 do SWZ - Wzór umowy z załącznikami (325.01 KB, pdf)
- Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz ofertowy (61.27 KB, docx)
- Załącznik nr 2a do Formularza ofertowego (37.83 KB, docx)
- Załącznik nr 2b do Formularza ofertowego (38.70 KB, docx)
- Załącznik nr 2c do Formularza ofertowego - Oświadczenie dot wykluczenia UOBN (60.00 KB, doc)
- Załącznik nr 3 do SWZ - Klauzula RODO (283.26 KB, pdf)
- Załącznik nr 4 do SWZ - Wzór wykazu usług (47.06 KB, docx)
- Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór wykazu osób (47.98 KB, docx)
- Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór wykazu pojazdów (47.27 KB, docx)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na zamówienie (177.27 KB, pdf)
- Informacja z otwarcia ofert (217.14 KB, pdf)
Metryczka
Wytworzono: | 2022-12-14 18:22 | przez: Piotr Breguła |
---|---|---|
Opublikowano: | 2022-12-14 00:00 | przez: Piotr Breguła |
Podmiot udostępniający: | MOPS | |
Odwiedziny: | 623 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.